Dagens bravader :D
Sovmorgon till 8.30! Helt otroligt vad vi tog det lugnt till morgonen :D Eftersom jag veckostädade i går så blev det en tur till Playa del Bottis i dag för att kolla snödjupet. Och gissa om vi fick långnäsa när vi kom fram! Jösses vad snö det fanns där! Men det blev en trevlig tur och duktiga Morris var med för att öva sig i att åka bil och Ruffe följde med som förebild :D
 
Fotat har jag hunnit med också. Flickorna hade en hästhelg på Hippo tillsammans med Vickan & Zarelle så då passade jag på att fota lite i dag när jag for dit med sadeln till Jessika & Pridde. Träffade flera bekanta så förutom fotograferandet så blev det en hel del surr också :D Trivs oerhört bra på Hippo och har hittentills bara mött trevliga människor under alla dessa år som jag har varit där, både i ponnygruppen men även som vanlig ridskole elev :D
 
Måste bara få skryta lite över vår lilla Morris. Så otroligt duktig han är på våra promenader! Han går jättefint i koppel och har snart lärt sig komandot stanna & hopp och lek :D Duktiga killen min <3
 
Fina Pridde plutt som fick skutta lite på Hippo <3
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress