Nu gör jag ett
Försök att blogga via mobilen. Var ska jag börja :) Vi har det helt super!! Toppenväder, strålande sol från en klarblå himmel och ca 30-35 grader varmt. Men värmen är helt underbart! Inte jobbigt varmt utan skönt varmt.
 
Vi har stranden bara utanför hotellet, ca 5 meter från hotellet till stranden. Vi har solstolar både på stranden och vid polen så vi ligger vid polen, nära allt al in clusive och prommar ner till stranden för att bada, sola och flyta runt på havet på våra madrasser.  Hur skönt som helst.
 
Maten är super. Jag lever på sallad, frukt av olika slag ( mest melon ) samt dryck av olika olika valörer :) Maten är super men värmen gör att frukt och grönt känns bäst :)
 
På natten är det party, och då snackar vi party. Så öronproppar är ett måste för är det någonting turkarna verka gilla på sin semester så är det party till typ 06.00 :) men med öronproppar så är det inga problem :) Nära till allt. Bra service med toppentrevlig personal gör att jag känner mig som en drottning trots min enkla klädsel (bikini) från morgon till kväll :)
 
 
Här har ni bildbevis på att även Jörgen badar :) I morgon blir det strandhäng för då ska Jörgen och Anton prova på det härliga med att ligga på en madrass och bara gunga runt på vattnet och njuta.
 
 
Så här långt har vi från hotellet till stranden. I dag låg jag och flöt runt lite på vågorna så jag höll på att vaggas till sömns.  Och det bästa av allt, jag har inte bränt mig någonting på 2 hela dagar! ! Så himla skönt! Men jag är duktig på att smörja mig flera gånger om dagen :) Nu ska vi iväg, för ikväll vankas det Turkisk afton i restaurangen. Ses sen, ha det skönt hemma i Svedala, för det har verkligen vi!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress