OjOj!!
 
Vet knappt var jag ska börja!
 
Morgonen spenderades hos frissan med en totaländring på frisyren. Blev sjukt nöjd men några saker ska fixas till nästa gång. Dels ska min längre slinga med tiden bli lite mindre(På bredden) bara hårets längd blivit lite längre, men även lite färg ska in vid nästa besök som är kl 9 på  fredagen min första arbetsvecka efter min semester :D 
 
Jag har även fått Guld för ett av mina foton i min fotogrupp som jag är med i. Temat var "My road to home" och jag är så oerhört stolt över att jag lyckats beröra så med min bild att den kom så långt, där det förutom min bild finns huuur många otroligt fina bilder som som helst som bara tar andan ur mig när jag tittar på dom. 
 
Sen så har sadelmakaren varit ut till Pyret och så himla bra han har musklat sig!! Nu kan Sanna använda sig av Holles gamla sadel som alltid varit en favorit och som är jätteskön att rida in. Fortfarande är det en padd som gäller men om han fortsätter så här så kommer det inte att ta lång tid innan den kan tas bort och sadeln kommer att sitta som en smäck!! Hur lycklig blev jag inte av att höra detta ! Mitt mammahjärta gläds med Sanna för äntligen kanske det är slut på allt det tragiska dels för Pyret men även för oss!
 
Mitt bidrag som gav mig ett Guld :D
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress