Hallåååå Matte!!!
 
Hjääääälp! Jag sitter så höööögt!!
 
For till stallet i kväll med flickorna och med oss var Morris och Rufus. Märta och Villemo var hemma med Anton för att få lite lugn och ro eftersom det är deras första dag hos oss.
 
I stallet så var det fyra tjejer som for ut på sina hästar och jag med vovvarna bildade eftertruppen. Eftersom dom bara skulle skritta så kunde jag följa med på en prommis. Sagt och gjort for vi för att titta hur det såg ut där vi är sugen på att bygga lite naturhinder för att kunna skutta lite i skogen.
 
Morris skötte sig super, som vanligt men eftersom han är lite liten och inte har riktigt samma ork som sin stora kompis Ruffe så blev det att åka lite Pridde plutt tillsammans med Jessika :)
 
 
 
Jag har sagt det förut men jag säger det igen. Morris är bara bäst! Han är så himla snäll och duktig. Ställer upp på allt och att han sen är det sötaste som finns på fyra tassar, ja det är verkligen bonus <3
 
En liten film från Morris första ridtur som han klarade galant :D
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress