I väntan på doktorn ;-)
 
Lika lång kö här som i stan. Men men, jag har ju inget annat för mig. Disigt på vägen upp men inte gjorde det mig ngt. Sitter och ser ett program i väntrummet om en kvinna med matfobi, och en äldre suraktig gubbe sitter och komenterar hela tiden :- D
 
Camilla Blomberg

oj, såg den här bilden och blev bara tvungen att kika in på din blogg. Kände igen mig så väl. Så många gånger jag suttit i ett väntrum och reflekterat över folk och det som visas på tv. Fantastisk att det ofta är kanal 4 som är på också. Och kanske programmet "efter tio" som visades? Brukar jag alltid se i väntrummet. Jag är ofta på sjukan pga. mina sjukdomar som reumatism.
Jag känner inte dig men jag hoppas verkligen att det gick bra hos doktorn idag!! :)

Svar: Tack, det gick bra. Nu var det min man som var där och jag var med som chaufför :) Det blir en axeloperation som förhoppningsvis kommer att leda till mindre smärta.
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress