Happyface, för ikv iaf :/
Ingen temp på Pyret (37.0) mindre ont (ser det eftersom shiveringen blir mindre) och skavet har tagit i hop sig bra. Dock lite svullen hö bak (muggbenet) Men nu har jag beställt specialsockar som ska skydda ballarna samt kotan (behöver vi ju inte) men vi får kotskyddet på köpet ;)  om vi inte väljer att vika ner "sockan" lite :D Hoppas att den fungerar som den ska för då får vi beställa fler (eller hitta motsvarande av ngn annan sort) 
 
Hur som så har känslorna landat lite och hittat balansen, IGEN, för 74:de gången :/  så denna gången HOPPAS vi verkligen på lite medflyt så att hela denna segdragna karusell kan få ett slut. Men som tur är så verkar bootsen verkligen sitta :D så det tackar vi och tar emot med en ödmjuk bugning till fru fortuna.
 
På Hipporidningen fick jag finaste Lucky :D och det tackar jag ju aldrig nej till. Om Sanna får tag på hus med stall har hon lovat att jag får ställa finaste Lucky där så då blir vi inneboende hos henne. Sen vad Jörgen säger om att jag ska köpa en häst, ja det förtäljer ju inte denna historia ;) I dag var fokus på att flytta för skänkel och att rida mer med vikthjälper ist för med tyglar. Nyttig och bra lektion. Har turen att rida på en ridskola med fina hästar och superduktiga instruktörer :D
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress