Morris här
Har sovit gott och varit jätteduktig i natt enligt matte och husse :) Somnade vid 22.30 efter kvällsfikat (här fikar vi kvällsfika varje kväll) och en kisspaus ute i snöovädret. Kl 03.00 var kissblåsan lite full så då fick jag liv i husse så vi kom oss ut och lättade på blåsan lite (ja inte husse förstås, bara jag) somnade duktigt om men kl 04.30 så behövde jag ut igen. Då fick jag liv i matte, och det mina vänner, det var ingen vacker syn det! Herre min je, hon kan skrämma skiten ur vem som helst mitt i natten, tro mig!
 
Vid 06.00 kände jag att det stoooora nedsläppet var på väg så då knuffade jag liv i matte igen, och tyckte jag att hon såg hemsk ut kl 04.30 så var det ingenting  jämfört med kl 6! Stereoögd, stappelbent och muttrandes "jag är för gammal för detta" så tog vi oss äntligen ut och jag fick bajsa lite, Guuud så skönt det var!
 
Hade tänkt busa lite men eftersom husse och matte tog upp mig i sängen och vi myste ner oss under täcket så somnade jag och matte om en timme till. Kan väl säga som så att matte har fått alldeles för lite skönhetssömn i natt :D Hon ser ut lite som en skräcködla, men hon är snäll i alla fall, och med det kommer hon långt ;)
 
Nu har jag inget mer att berätta men om ni tittar in längre fram i dag så kommer jag tillbaka. Nu ska jag busa lite med Rufus (min nya polare) han kan behöva sättas lite på plats, nu är det en ny kung i huset :D Nämligen lilla jag!
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress