Morris här igen :D
I dag har jag tydligen gjort matte lite orolig för i dag har jag verkligen varit trött! Oj vad jag har sovit, hela natten och bra mycket av dagen. Men hallå! Jag är ju bara en bebeis ju <3 Liten och söt och ibland tar orken slut även för en pigg liten krabat som jag. 
Men jag är faktiskt superduktig. Utan att skryta så är jag bara bäst. Jag sover hela natten, äter bra (älskar skinka) både kissar och bajsar ute och om ett par veckor kan jag nog gå i koppel också utan att behöva stanna och fundera så mycket. Men jösses vad mycket det finns att se ute :/ både hundar, bilar, traktorer och inte att glömma alla människor som stannar upp och säger " Åhhhhh, så sööööt han är! Jag kan charma även den grinigaste häxansurtan, så de så! ;)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress