Morris här
Husse och matte skryter så över mig :) Jag äter superbra, sover hela nätterna, kissar klockrent ute men bajsa, ja fick jag bestämma blev det inne, men matte är häxan surtant så jag måste göra det ute :/
 
Har en jättebra polare som heter Rufus (kallas rallyruffe, ruffe eller lillgrodan) och han leker så ofta jag vill och låter mig sova när jag behöver det. Enda som egentligen är lite tråkigt det är att han piper lite och blir lite sur på mig om jag biter lite för hårt. Det är inte så lätt för en liten kille som jag att veta hur hårt det blir, men jag lär mig fort så det kommer nog att bli bra detta också :D Jag är ju inte lillprinsen för intet ;)
 
Nu är det dags för en sovpaus i mattes knä igen. Liten som jag är orkar jag inte så långa stunder. Jag hör av mig senare i dag och berättar om mina bus, hej då :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress