Men SUCK!!
Snacka om att få fötterna undandragna i dag! Mulle har tydligen blåsljud på hjärtat, vilket jag inte hade räknat med. Hade iof inte ens skänkt vetrinärbesiktningen en tanke ens. Fanns i på min världskarta att det skulle kunna gå galet....
 
Så nu är vi här, tillbaka på ruta ett igen. Törs vi, orkar vi, ska vi ta till oss ett till djur med ngn form av sjukdom/skada redan från början!? Googlat en massa om blåsljud på hund. Dom kan leva 15 år, kan vara död om 2 månader. Dom kan leva ett fullgott liv, kan bli fysiskt handikappade. Kan leva helt besvärsfri, kan behöva medicin hela livet..........Va fan ska man välja! Det är som att välja mellan pest eller kolera, SUCK!!
 
Kommer oron att hela tiden vara närvarande? Han är bara trött, inget att bry sig om. Han orkar inget mer, är bara kondisen som är dålig. Kommer oron att överskugga glädjen? Orkar vi känslomässigt med en berg och dalbana till med allt vad det innebär!? Jag vet inte, önskar att jag hade ett bra svar, önskar att allt hade gått bra isf strul, igen......Det kanske inte är meningen att vi ska ha en hund till, men jag VILL!!
 
Jösses vad jag saknar dig!!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress