I-landsproblem Javisst!
Söker som en galning på nätet men hittar inte det jag behöver!! Grrr... Vill ha tag på en bra bloggportal för fotobloggar. Har länge funderat på att separera mina foton till en egen "fotoblogg" Vill fortfarande ha kvar denna blogg eftersom jag periodvis ;) har stort behov av att få lufta mina tankar ang en massa här i livet. Vill däremot ha en stilren, lättöverskådlig och bra blogg för att spara endast foton i, ingen text bara fotoinlägg. Suck...och jag som är så himla bra på detta med stilmallar och dyl (Obs! Ironi!!)
 
Men det slutar ju inte där. Om jag nu hittar någon bra design som jag kan överleva och trivas med, ja då hakar jag fast på namnet! Men hur velig får man vara på en skala 1 till 10! Snacka om problem eller hur (Obs! Ironi igen!) Ja ni hör.....inte lätt att heta Åsa som aldrig kan bestämma sig :D
 
Längtar hit!!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress