I går var jag på äventyr
Jösses vad resvan jag håller på att bli. Matte är supernöjd med mig och jag kan inget annat än hålla med om att jag är bäst! ;)
 
Först for jag med matte och Jessika till Yvonne och hälsade på. Visade mig naturligtvis från min bästa sida (Inga olyckor inne och pussade upp dom ordentligt) Så nu har dom träffad Morris the King :D
 
Sedan bar det av till stallet och där, ja jösses! Där fick jag träffa dom stoooora killarna, för huvaligen vad stor dom var, men lika snäll som stor. Men ändå, liite läskigt var det allt. Fick sitta i min väska och vänta suuuperlänge! och fast jag gnällde och talade om att nu får det räcka, det är mig ni ska bry er om så sa matte bara " Det är lika bra att du vänjer dig som Ruffe, för här kommer du att vara många gånger!
 
Fick också hälsa på dom stora killarna som heter Pyret & Pridde. Dom var faktiskt jättesnälla och så blåste dom varm luft i ansiktet på mig :D Käntes som en hårtork typ ;) Har bildbevis (dålig kvalla) på att jag har varit superduktig så titta och njut :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress