Fy f-n vad jag är bra!!
Hur lycklig är inte jag i dag då!! Gissa vem som fixade Pyret helt själv ikväll? Jo JAG!!  Jag tog bort gamla lindorna, rengjorde ordentligt och sedan ställde jag till honom mot väggen (bara det kan vara ett företag för sig) lade upp hans bakben (hö bak först, det är det benet som han vill ha stöd mot en vägg) LINDADE helt SJÄLV (läs: stolt som en tupp) för när det gäller vår lilla kille så är det inte bara att lyfta som på en vanlig häst utan han måste få vila sitt bakknä på ens egen ländrygg (lite tungt) men då går det super :D
 
 
Tada.... och här har ni det snygga resultatet, eller inte ;) Tar ett tag innan jag fixar lika snygga som Sanna eller Jessika, men jag kan jag också nu. Och Pyret tycker att det är helt ok att mormormatte fixar och donar <3
 
 
 
Som ni själva ser är det bra länge innan det ser ut som Sannas ;)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress