Dagen i dag är en bra dag!
För i dag  ska vi få snusa på vappisarna igen och då speciellt Mulle <3 Det känns bra i mammahjärtat att få träffa honom så här en gång i veckan från födseln tills vi ska hämta honom, för någostans i min hjärna är det så här att när vi väl hämtar honom så kommer han åtmistone ha upplevt oss och känt våra dofter så ofta att vi inte är helt främmande för honom och då kanske, men bara kanske, blir det inte lika skrämmande att lämna mamma och sina kullsyskon <3
 
Men först Hippo och den obligatoriska medlemsstädningen som vi ska göra en gång per år. Gör jag min städning nu så behöver jag inte fundera på det och planera in nästa gång eller gången efter det :) Skönt att ha gjort det för då kan jag lägga bort det ur huvudet och dessutom inte behöva riskera att nästkommande städdagar läggs på dagar när jag redan har någonting annat (roligare) inbokat :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress