Soppatorskt!!
I dag tog orken slut.....och det med besked!!
 
Somnade i soffan i kväll och sov säkert 1 1/2 timme innan jag kände mig som en människa igen. Har mina funderingar om det var för att jag åt en gröt tallrik strax efter jag tagit levaxinet. Det blir ju inte optimal upptagning om jag tar tabletten i samband med mjölkprodukter. Men eftersom min mage håller på att stanna av igen så vill jag äta mina grötfrukostar som vanligt igen. Får prova med solhavremjölk, men den är ju inte lika goood som vanlig mjölk tyvärr.
 
Någonting annat som också kommit med mina tabletter är att jag har fått ett ökat tryck i huvudet. Tänk dig hur det känns när du är riktigt snorförkyld och lutar dig framåt. Det trycket som blir i skallen då känner jag nu ganska så ofta i stort sett varje dag.Känns lite tungt ibland, men förhoppningsvis ska det väl ge med sig ☺
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress