Holy shit!
Soppatorsk igen!!!
 
Somnade 2 timmar i soffan i kväll ☺ igen. Inser att det kanske kommer att vara så här ett tag till, och vet ni vad? Det gör inget ☺ Fick höra av en klok människa i dag att jag ska samla på mig alla bra dagar och skita i alla mindre bra, smart va ☺
 
I alla fall så är det himla svårt att hitta nivån på vad jag orkar. De dagar som är "bra" dagar. Ja då ger jag järnet, bara för att det känns så bra. Och då går det ju naturligtvis åt skogen ☺ Då blir det en trötter Åsa som behöver en power nap på cirkus 2 timmar för att bli en männsiska igen.
 
Dagen i dag har varit en ganska så produktiv dag, eller inte ☺ Har våttorkat alla golv, ätit gröt till lunch. Ridit en pigg! Pyret och sedan efter middagen dog jag 2 timmar i soffan. Vaknade till lagomt till ett glas vin och Björn Skifs på tv:n ☺ Produktiv dag va ☺! Kanske inte, men oj så skön ☺
 
På tisdag ska jag ta nya prover för att kolla nivån i kroppen sedan jag fick min medicin. Hoppas på att jag ska höja (att det fortfarande är för lågt) för annars blir jag lite besviken eftersom orken långt ifrån känns som den borde. Ser fram emot samma typ av aha känsla vid nästa höjning, typ som att nu kan jag erövra världen och lite till ☺ Vet att den bara sitter i några dagar, men skit i det. Känslan känns bra, och kanske, men bara kanske, så kommer duracell Ahlenius fram lite mer än vad hon är nu ☺ Håller tummarna ☺
 
( Jösses vilken snygging! Tur att Pyret är vacker i alla fall ☺)
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress