Helt sjukt bra!!
Plötsligt händer det!!
 
I bland så blir jag nästan helt otroligt förvånad över mig själv ☺ Jag gillar ju att koka knäck, det doftar jul och smakar jul av det ☺ Och själva kokandet är ju en baggis. Det är detta med att fylla som ställer till det för en del. Själv har jag inte upplevt det så där jätte jobbigt för det har gått, peppar peppar, otroligt bra med den teknik som jag använt mig av.
 
Men nu har jag provat fyllnadssättet delux!! Jag använder mig av ischokladformar isf knäckformar. Och jösses, en helt ny värld öppnade sig, bara så där ! Dels så stod dom hela tiden. Annars om jag har haft otur har jag alltid lyckats fälla någon med jämna mellanrum. Men med dessa formar så hände ingen olycka alls. Och hur lätt är det inte att få lös knäcken då ☺ Inget mer tjafs med papper som inte vill lossna utan bara vika ut kanten och vips.....så är knäcken färdig att avnjutas i munnen ☺
 
Ni som inte provat ischokladformar.....Gör det!! Jag lovar att resultatet blir efter önskemål.....plättlätt! ☺
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress