Satan i gatan
Vilken SMÄRTA!!!!
 
Holy shit what a surprise som jag fick i foten igår! Jösses amalia, jag trodde ett litet litet ögonblick, att nu döööör jag av  smärta. Gud så ont det gjorde att bli getingstungen i foten!! Snacka om nära döden upplevelse i miniformat ☺
 
Hade (trodde jag) slagit ihjäl den lite tidigare på dagen innan utgång med barnen så min tanke var att ta bort den när jag kom in med dammsugaren. Glömde dock bort det (förvånad!?) och den hade naturligtvis överlevt och tagit sig till golvet i hallen uppe. Sä när storfot (jag) gick upp på eftermiddagen så klev jag RAKT!! på den och gav upp ett avgrundsvrål som klart väckte dom döda i Holmsund! Så nu sitter jag här i dag med en ond fot som både kliar och smärtar på samma gång. Men tack och lov har svullnaden lagt sig så i dag går skon på utan problem, annat var det igår  ☺
 
Inte en geteing iof, men nästan samma sak ☺
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress