Orken tog slut
Och mina fötter...
 
Hade börjat på ett inlägg om rasism och den Svenska motståndsrörelsen. Men eftersom jag ville vara noga med hur jag formulerade mig så fick bloggen stå öppen medans vi var och hjälpte flickorna i lägenheten. Och nu ikv när jag skulle fortsätta hade jag härdsmälta i hjärnan så jag raderade allt för jag orkar bara inte väga mina ord på guldvåg, som ett inlägg om rasism bör göras, så ni får inte läsa det ;)
 
Vi har jobbat som  tokar i nya lägenheten så flickorna kan bo ist för att bara vara i sitt nya hem. Här hemma har vi gjort om också så nu har vi sovrum uppe samt ett konotr/sy/ sovrum till dagbarnen. Blev superbra och i morgon ska alla sysaker upp så är det klart, TACK OCH LOV!! :D
 
 
 
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress