Vilken lycka!!
Ni kan inte ana vad jag var med om i morse :D I bland så är det bara en helt perfekt morgon, bara så där! Klev upp i vanlig ordning med gubben för lite morgonkaffe innan han skulle i väg. Väl sedan på toaletten kom jag på att jag skulle väga mig. Står i dagsläget på 69.2 kg och har nu äntligen hittat "rätt" nivå på hur mycket jag kan äta för att stå still i min vikt. 
 
Jag har vid flera tillfällen tidigare med flit stannat av i min viktnedgång just för att hitta balansen mellan in & ut för att klara av att hålla min vikt. Bra att veta på ett ungeför hur mycket som behövs för att så att säga underhålla min kropp så att det blir + - 0 på vågen :)
 
Nu inser jag att mina sk "gå ner i vikt" portioner är liiite för lite så när jag vill stanna upp måste jag öka lite och nu har jag äntligen hittat balansen. Nå väl...nu ska mina sista kilon bort (4 st) så nu är det bara att ta tag i det igen. Och det är nu vi kommer till min morgon med vågen i badrummet :D Fick för mig att väga mig trots att jag gjorde det i går kväll. Och döm om min lycka!! Där jag står visar vågen på det otroliga 62.3 kg!! Det ni, jag måste ju bara vara bäst på att gå ner i vikt! Jag menar, från 69.2 till 62.3 på en natt!! Det är väl ändå ett rekord värdig Guinnes rekordbok :D 
 
Galet kan det bli men ett gott skratt fick jag och det behöver jag verkligen nu när förkylningen invaderat min kropp och i synnerhet mina lungor :( Trodde att jag skulle klara mig men icket då. I går kväll när jag lade mig var jag fullt övertygad om att febern var på G men tack och lov har jag klarat mig från det. Så förutom att hosta upp lungorna och känslan av taggtråd i halsen så mår jag hyfsat i alla fall.
 
Nu till glädjen i badrummet.....Det var vågen som stod på den mjuka mattan som gjorde detta stora fel i min vikt ;) Men inte gör det mig någonting....jag vet att jag kommer att klara mina sista kilon ändå, men gissa om det bubblade av skratt när jag vägde mig....ända tills jag fick en hostatack och nästan fick upp mina lungor, då var jag tvungen att sluta skratta :D
 
Önskar er alla en underbar dag. Här lyser solen från en klarblå himmel och temperaturen är på hela 2.5 grader pluss. Låter inte mycket, jag vet, men det kommer att bli en helt underbar dag i dag....det vet jag :D
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress