Morris här :D
Var ju ett tag sedan jag skrev och berättade om hur det går för mig. Ja vad kan jag säga annat än att matte & husse är huuuur nöjd som helst över mig :D Jag menar, hur duktig är inte jag då! Jag sover hela nätterna! Gör alla mina behov ute! Kommer som ett skott när matte skakar på godisburken och ropar på mig! Står snällt stilla (nästan hela tiden iaf) när dom klipper mig! Ligger snällt i knäet när dom ger mig pedikyr! (låter bättre än kloklippning) Ja hallå.....jag är ju bara 18 veckor stor ju, så hur duktig är inte jag!! :D
 
I dag var jag med husse & matte till djurmagsinet för att handla lite saker till lilla moa ;) Där var det mååånga kompisar och jättemånga andra hussar & mattar. Och gissa mer vad som var där......hur coola som helst!! Dom stooooora killarna......polishundarna!!! Käntes liiite obehagligt från början men dom var faktiskt jättesnälla mot mig :D
 
Sen var jag superduktig igen....ja ni kan inte riktigt fatta hur duktig jag är va ;) För sen for vi på mattes och tant Sannas favvobutik......tamtada!! HÖÖKS!! Där träffade jag flera stycken och speciellt en liten tjej blev min personliga favorit. Husse gillar inte Hökks någe vidare så han väntade ute tills vi kom ut igen en halvtimme senare (typ)  
 
Bara för att ni ska förstå hur snygg jag har blivit så har matte lovat att lägga in en bild på mig så ni får se hur stor och vacker jag är (lite skoj är det faktiskt för bilden är lite rolig ;) Men sån e jag....
(Hm...undrar vem jag är släkt med eftersom jag kan flyga)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress