Ja vad ska jag
säga....? I går bar det av hemåt i supervackert väder. Alltid lika härligt att resa i vackert väder, jag blir liksom gladare då fast det är tråkigt att åka från stugan.
 
Via Lycksele och lunch på Kåtan och handling på Dollar Store så åkte vi vidare mot Umeå. Har tydligt upplyst min man att jag denna hösttermin rider gratis på Hippo eftersom jag inte bara en gång utan två!! gånger såg till att vi inte fick några fortkörningsböter :D Jag låg  först och eftersom jag vet att polisen är ute dagar som dessa så la jag bilen på crusecontrollen och slapp då fundera på hastigheten. Sa redan i Lycksele att jag skulle ta täten för då vet jag att det blir rätt hastighet :D Och hela två gånger kunde vi passera och tänka - Nu blev det klirr i kassan- katjing! :D
 
Väl hemma så hade ungdomarna varit så snälla och städat hela huset. Dammsugat, dammtorkat och skurat båda toerna, det är kärlek till en gammal mor det <3 Så himla skönt att inte behöva börja med att städa inför arbetsveckan, utan det fixade ungdomarna, rik som ett troll är jag!!
 
 
 
 
 
 
 
Ida

Låter underbart! Så himla skönt att få komma hem till städat!

Svar: Kan bara hålla med :D Hur skönt som helst!
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress