God morgon
mina vänner. Efter en hostig, lite sömnlös natt är det nu måndag morgon och vädret är väl ganska så bra :D Mulet och + 4.9 är väl inte jippii precis men det duger i alla fall ;)
 
Dagen i dag kommer att avslutas med kurs i Lärplatta (Ipad) mellan 18 & 21 i kväll så jag hoppas på många bra och positiva inspirerande timmar för jag och en Ipad, ja vi har inte riktigt hittat rätt komunikation än :) Försöker verkligen att se den som ett positivt redskap att plocka in i mitt arbete, men icket sa nicket...gillar den inte alls och ser ingen som helst funktion med den. Men nu har jag bestämt mig för att hitta till motsattsen så nu slänger jag mig in i denna kvällsutbildning med öppet sinne och hoppas på att bli omvänd i mitt sätt att tänka :D
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress