En djungel eller!!
Är man trög av naturen vilket jag är, så är det inte lätt att klicka sig fram i en djungel av hemsidor, bloggar, namn och dyl! Har länge funderat på en fotohemsida som är enkel. stilren och viktigast av allt!! Lätt att fatta hur man gör den!! och som sedan min blogg kan kopplas till.
 
Och det mina vänner, det är inte lätt! Önskar att jag var ett datasnille som bara behövde klicka in mig på vilken engelskbeskrivande sida som helst och tada!! fatta vad det står!!
 
Ser den framför mig, men från att visualisera den till att göra den, ja det är inte tvärlätt! Inte för mig iaf :D Men nu är jag som sagt på G så förhoppningsvis (jag skriver förhoppningsvis) så kanske det kommer någonting inom en framtid kortare än ett år hoppas jag :D 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress