Är jag trög eller!?
Satt i går kväll och tittade igenom min blogg lite grann. Har kommit upp frågeställningar ang hur länge jag ridit på Hippo och ärligt talat så har jag inte haft en susning om hur många år som gått sedan jag klev in där första gången.
 
Titade igenom och hittade mitt första inlägg från Hipporidningen :D Jag började att rida den 15 Augusti 2010. Och när jag själv läste igenom det i går kväll så fick jag flashbacks och återupplevde denna ridtur och kunde tom komma i håg solens värme och lukterna från skogen :) Helt otroligt! 
 
Inser också att jag nog är den trögaste ridskoleryttaren ever! Men jag tycker det är vansinnigt roligt så då skiter jag i min tröghet i ridningens ädla konst och bara njuter i stället, längtar till lördagsridningen varje vecka. Även om hoppningen ger något fler fjärilar i magen fortfarande, men mest lyckobubblor, så är hopprädslan är borta. tack och lov! men pirrigt är det ändå, men på ett bra sätt :D
 
En riktigt gammal bild från Håkis och med Hollenbollen <3
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress