Mina drömmar kraschar en efter en
Det blev ingen valp denna gången iaf, så det är bara att vänta på nästa tåg. Kände bara hur ledsen och besviken jag blev när vi fick veta resultatet från ultraljudet. Men samtidigt funderar jag också om vi skyndar in i någonting för att döva smärtan efter Frode. Har ju tidigare berättat om mitt foto till temat My finest memory, där jag skickade in en bild på Frode. När jag visade Jörgen att han blev månadens bild i den gruppen så blev vi båda jätteledsna och tårarna bara strömmade. Självklart blev jag också superstolt! för att jag lyckats förmedla mina känslor för denna underbara själ som vi fick älska och bli älskad av i så många år. Men det kanske ändå är för tidigt för oss att ta in en ny underbar liten själ i våra liv. Har iaf beslutat att nu väntar vi till våren innan vi försöker igen. Dom ska ev para en annan tik nu till nov om hon är med på noterna och då blir det inte förnst efter jul som det blir aktuellt, och vi kan behöva den tiden för att bli klar i vårt sorgearbete och ta emot ett nytt litet hjärta <3
 
 
Vår högt älskade och saknade vän.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress