Klart med mitt tema val
 
Har nu postat min andra bild i temat Soft light efter många funderingar hit och dit ;) velpottan Åsa är mitt andra namn. Men jag har så svårt med detta med teman. Många gånger så "tänker" mitt huvud så mycket och jag vill så gärna förmedla ngt av mig själv med mina val av bilder. Men efter många ack och ve så valde jag denna iaf :)
 
 
Men samtidigt "kände" jag så himla mycket för denna också :)
 
 
Och denna, ja gissa om att jag har svårt att välja ;)
 
 
Och denna gilar jag också jättemycket :)
 
 
Men den här sista stämmer inte riktigt enligt mig in på temat Soft light, lite för mycket ljus helt enkelt. Men det är mina tankar och min åsikt, behöver inte vara rätt för det. Men ni fattar vilket svårt beslut det är, men den översta har mer av mina egna känslor med sig, den känner jag jättemycket för och utsrålar lite av mina egna känslor just nu :)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress