Och vindarna viskar mitt namn ;)
eller inte :D Har haft en supersoft kväll. Tidig middag med gubben, suttit i soffan med kameran i ena handen, instrktionsboken i den andra och glasögonen omväxlande på näsan och på huvudet. OJ så många finesser min nya vän har!!
 
Surrat 1 timme i telefon med en härlig vän och vi han avverka det mesta i ens liv på denna timme :D helt sjukt att det kan finnas så mycket att prata om ;) och ännu längre hade vi nog kunnat surra om inte mörkret gjort sitt intrång. Har man djur så har man och dom kan inte vänta, så är det bara :)
 
Nu är det sängen som väntar för mina ögon känns inte helt ok kan jag väl säga utan att ljuga. Trött som en gnu är jag och jag vill ju ha sovit min skönhetssömn så jag ser hyffsat presentabel ut i morgon när gubben kommer hem efter sin arbetsnatt och vi ska dejta vid frukostbordet :D Sov gott...
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress