Lite hjälp
Tror att jag har fått liv i min kamera :) Jörgen googlade runt och hittade ett fel som vissa av min kamerasort kunde få. Kontentan blev att det behövdes en uppdatering av vissa drivrutiner. Nu visade det sig att jag redan hade den version som felet skulla vara åtgärdat på men det gick till sig iaf med hjälp av min son, Tack Anton <3
 
Men om det nu inte fungerar i längden så blir det att bita i det sura äpplet och kolla efter nytt. Funderar då på en sån här eller att bara köpa detta kamerahus eftersom jag redan har flera objektiv, vad är smartast tycker ni som kan? Fungerar mitt kittobjektiv från 1000D samt mitt 55-250 som jag redan har på detta kamerahus? Eller ska jag satsa på 600:an med två nya objektiv ? I-landsproblem, javisst ;) Men det är mycket pengar och eftersom jag redan har en dyr hobby till (ridning) och inte badar i pengar vill jag ha en sån bra lösning som möjligt. Dvs, mest valuta för pengarna :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress