God morgon
Var igår och skulle fota lite men gissa vad som hände ! Jag fick slut på batterier!!  Ja, jag vet. Världens I-landsproblem, men ändå!! Så surt!! Och precis när det började att bli som vackrast också, både med dimman och färgerna, fehundan också!! 
 
Ett annat problem som uppstått med min kamera är att den så att säga fastnar i en färg, typ 2/3: delar av bilden kan ha som ett grönt filter över sig, hoppas att det berodde på att bateriet var dåligt för annars gräver jag ner mig!! Jag kan inte leva utan en riktig kamera (och min fyller den funktionen mer än väl) I-landsproblem igen, jag vet, men ändå, SUCK!! Ska prova i dag igen, håll tummarna att den fungerar bra annars kommer jag att fälla många många tårar :(
 
Min bästa vän i vått och tort ;)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress