En lördag i bilder
Som ni redan vet om ni läst bloggen i dag så har jag och tjejerna åkt med Kommunals buss till Sundsvall :) Det blev en sväng på Ikea och några saker ville följa med hem :)
 
På bussen tidig arla morgon. Jag hade sovit bra men tjejerna hade varit vaken betydligt längre än jag. Den ena kom visst hem runt 24.00 och den andre ramlade in runt 02.30 lagomt rund under fötterna. Så när jag knuffade liv i dom 05.45 var dom lagomt yrvakna :D
 
 
 
 
 
Solen stod inte högt när vi lämnade Umeå
 
 
 
I Ö-vik passerade vi detta bygge, ganska så tufft hus :)
 
 
Vagnen började att fyllas på :)
 
 
Antons skrivbord hittade vi i gång 33 :) Tungt som sjutton, rejält med andra ord!
 
 
När vi betalat ut oss och lämnat sakerna i bussen var vi snälla och tog tillbaka vagnen, tjejerna kunde ju inte motstå en möjlighet till lite lek :D
 
 
Sedan var vi ju naturligtvis hungriga. Det tar på krafterna och energin att shoppa, tur att det då finns god mat att stoppa i magen :)
 
 
Hade sån tur att Sanna överraskade mig med en present i dag <3 :) Denna fina höst klänning fick följa med från Indiska. Vad är det med mig och Indiska egentligen ;)
 
 
 
 
Efter en bussresa med film, skvallertidningar och mella så möttes jag av denna syn när jag klev in i vårt kök, så himla fint det blev!
 
 
 
 
Är så nöjd med hur det blivit i köket :) Tänk vad lite kan göra mycket. Nytt kakel, målat handtagen och nya bänkskivor summa sumarum ca 1600 kr för allt. Väldigt billigt med tanke på resultatet, nu ligger några fler projekt och väntar men vi får ta en sak i taget :) God natt och sov gott, för det kommer jag att göra iaf ;)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress