Världen kliver upp
och jag med den. Har världens bästa Rufus här som gör mig så morgonglad :) Han precis vår morgonsväng innan regnet började strila från skyn, så nu är det kaffe för mig som gäller och Ruffe har nyss käkat sin egen frulle :D
 
Gårdagskvällen spenderades i lokalen med det sista (finns mycket mer att göra) men nu kan vi äntligen starta upp våra två lokaldagar alla tillsammans. Måste bara få säga utan att skryta, men vi har verkligen gjort ett toppenjobb. Nog för att vi alltid gör ett toppenjobb, men denna gången har vi överträffat oss själva :) Kommer att bli super! 
 
Nu sparkar vi igång denna härliga Onsdag :D
 
(Jösses hur normalt är det att sitta och gapskratta för sig själv i köket :-) men helt apropå kom Jacob Dahlin upp i min hjärna.)
 
Där, när han höjer glaset och säger : Skål, ta mig fan!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress