Men usch då
har haft ett enormt STORT chokladsug nu på slutet. Är väl mina övergångshormoner som ställer till det för mig :) Hur som, det som är sämst med detta är att jag insett att choklad mest gör mig illamående nu. Suget finns stort som sjutton. Men när jag väl äter så blir det inte så där gott som jag kommer ihåg det utan känns mer bara som en stor klump i magen och så mår jag illa ist :( Saknar faktiskt lyckokicken som jag fick av godis förut. Lite gott kan det väl ändå vara....äter mest bara för att jag " minns " att det var gott. Nu när jag avgiftat mig så att säga, ja då smakar det inte som mitt minne mins det :( Inser att jag får hitta någonting annat som smakar bra ist och njuta av det. Men vad!! Har tomt på ideer om vad jag kan ersätta godis med när jag vill ha helgmys och gotta till det :D
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress