It's killing me
detta mörker!! Är det någon gång på året som jag verkligen kan bli trött, less och tungsint så är det denna delen av hösten, förvintern.
 
Mörkt mörkt och mörkt. Jag fullkomligt avskyr detta mörker och allt regn som faller från himlen. Nederbörd får vi alltid i mängder denna årstid och att då få det i form av regn, ja det suger verkligen! I mina ögon finns det inget gott med denna tiden på året. Ja det enda försonande som jag kan komma på är att jag måste överleva denna för att få komma till december med julpynt, julmysik, julförberedelser och förhoppningsvis SNÖ!
 
Jag är så enormt beroende av ljuset. Tack och lov får jag i mitt jobb alla möjligheter i världen att suga åt mig det lilla dagsljus som existerar denna mörka okt/nov del av årets 12 månader. Finns bara ett ord för denna jobbiga tid, nämligen TRISST som sjutton!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress