God morgon världen
2.9 grader varmt ute. Jag inser att jag är väderfixerad men det bjuder jag på. Skulle tro att alla som har djur av något slag tänker mer på vädret än andra. För jag menar, nog sjutton är det skillnad på att morgonkissa en vovve i uppehåll eller slätregn. Eller att rida i november månad i regn, lera och total mörker  eller i minusgrader snö, ljusare ute och bra galoppföre  :) Jag vet då lätt vad JAG väljer ;)
 
Men nu är det bara att gilla läget och inse att det där med att dansa efter väder ala Indianer, ja det fungerar dåligt för en Svensom som jag på Ersboda. Men håller tummarna gör jag för en vit morgon när jag slår upp mina ögon och tids nog måste det väl gå min väg också. Nu sparkar jag igång denna tisdag med en STOR kaffekopp, lite Vk och barnfötter som dansar i soffan. God morgon....
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress