God härliga lördag morgon :)
Gårdagen var fullmatad med äventyr. Jobb på lokalen och där blev det en utflykt med 4-5 års till dinosaurie museet som finns på Västerslätt. Det var otroligt bra och väldigt lärorikt, många fina fosiler fick vi se och lyckan var en tand från T-rex samt lite dinosaurie bajs :D
 
Kvällen spenderades i stallet och jag och Pyret kämpade på med tömkörning tillsammans. Han är otroligt rolig att jobba med, lika känslig som när man sitter på så det är verkligen fina signaler som gäller och pga min dåliga kunskap och teknink blev det mycke kommunikationsmissar men det är bara för mig att jobba vidare för att bli stadigare men också mjukare och känsligare i mina hjälper. Allt var mitt fel för Pyret gjorde verkligen sitt bästa. men med en pilot som jag bakom tömmarna så var det inte så lätt för honom :D
 
Kommer kanske film senare, får se om jag törs bju på mig själv eftersom jag var så usel. Men å andra sidan så visar det ju hur fin Pyret är som verkligen försöker sitt allra bästa trots mig där bredvid ;)
 
 
Milina Salihodzic

Åh så fin häst!

Svar: Tack :D Kan bara hålla med ;)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress