Frost och kyla
ja jag tackar :) Men inne i köket är det varmt. Har precis stoppat i mig frukost så nu är det bara att fylla på kaffekoppen en gång till så är morgonen vid köksbordet komplett.
 
Radion står på 102, någonting , så det är gamla godingar som kommer ut i rummet, lagomt stressig musik så här kl 07.15. Har precis tömt kameran på lite bilder från gårdagen när vi var till pappa och grattade honom på farsdagen. Gillar att fota det enkla och bara älskar att fota det som har några år på nacken. Jag är en person som vill ha en "själ" i det jag fångar. Och många nya saker uplever jag som själslös eftersom det ännu inte finns någon historia bakom föremålet som talar till mig. Lagomt flummigt en måndag morgon, eller hur ;)
 
Dagen i dag kommer att bli en bra dag för det har jag bestämt :) Önskar er alla en härlig måndagmorgon och en underbar start på veckan. Lycka till med vad ni än kommer att ta för er och går det inte som ni hade tänkt så blir det bra i slutändan ändå :D Som jag brukar säga " Det finns lösningar på allt" Ha det gott!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress