En rosett rikare
blev jag och Lucky i dag :) Film och bild kommer att komma men det är på Sannas mobbe så det får bli i morgon :) Hur som gick det jättebra och jag är så nöjd över att det fortfarande känns så bra att hoppa eftersom det varit en av mina fasor under en sån lång stund.
 
Jag har även haft min premiärtur på Pyret i ridhus i dag. Jag red i alla gångarter och jag kan lugnt utan att ljuga påstå att vår bästa gångart tillsammans är skritten ;) Sedan kommer traven och absolut sämst går galoppen. Har inte riktigt kommit till galoppombyten i varje steg än i min egen ridutbildning :) och när Pyret gör sina galoppombytes serier så känner jag mig som en smörklick i en stekpanna där uppe på hans rygg :D Men vilken gudasnäll kille Sanna har fått tag på! 
 
Helt slut är jag i kväll eftersom det blev sent hem från Hippo i går efter Sannas träning (typ 23.30) och upp tidigt i dag och fyllt den med häst x 2 samt ett läkarbesök på Vc för att kolla min lungkapacitet. Så nu ska det vara soffan resten av kvällen för i morgon bär det av på Hippo igen för att hoppa bästa Lucky en dag till :)
 
Tänder ett ljus i vår lykta för alla nära och kära som har lämnat oss <3
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress