Varför tror du det
Jag inte bara tror, jag vet. Att våren och sommaren är på väg, äntligen :) I dag har vi varit och köpt ett nytt tak till uteplatsen, blev blått i år. Vi cyklade eftersom bilen var borta och Sanna:s fortfarande är trasig :( Men det är skönt att cykla så det är inga problem där inte. Har även köpt nya dynor till mina 2 stolar på framsidan, gråa blev det så jag är jättenöjd. Färgsättningen på altanen kommer att bli en blandad historia som vanligt hos oss, får se om det blir att köpa in lite nya dyner eller om jag helt enkelt skiter i det :)
 
Nu blir det soffhäng med gubben och Rufus resten av kvällen. Är lite trött och känner fortfarande av den förbaskade förkylningen/astman eller whatever det är jag har i omlopp i kroppen. Vila är vad min kropp vill ha och vila är vad den ska få :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress