En tuff tant!
det är jag det :) Skrattade så att jag fick ont i magen när jag hörde lillkillen säga det med mycket respekt i rösten när han såg mig dra av hjälmen på Konsum :-D 
 
For direkt från Lokalen där jag jobbar måndagar och fredagar till Hippo och årets obligatoriska städning. Eftersom bilen var upptagen blev det den blåa moppen som förde mig fram och tillbaka. Har underbara moppar som vi till vår lycka får köra på cykelvägarna. Går fort och sparar enormt mycket tid när man ska frakta sig mellan punkt A till punkt B.
 
På vägen hem for jag via Konsum för att handla lite bröd och pålägg. Missbedämde farten lite och när jag skulle bromsa på parkeringen så gnällde bromsarna på moppen ganska så ordentligt (dom låter alltid mycket)
Detta resulterade i att ett gäng yngre killar tittade på mig och moppen när jag klev av och parkerade den. Och det var när jag tog av mig hjälmen och dom såg en 46 årig "tant" som gnällde in på parkeringen som en av killarna sa   " Vilken tuff tant som kör moppe" med lätt beundran i rösten. 
 
Vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta åt det hela ;) Kul att överraska men samtidigt!!  TANT!!  Vet inte om jag gillar det riktigt. Vadå, jag är ju bara 46 om några dagar, då är man väl inte en tant va ???? Eller är man det ;-) Hm...får fundera på det en stund, vet inte riktigt om jag kan ta på mig Tantkostymen än. Men varför inte, om jag får vara en tuff tant är det ju ändå inte så illa, egentligen.. Tant Åsa :-D
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress