Vilken dag :)
Full fart och fullt med häst. Först Blåbärshoppning med Carisma på 50 cm ( en lagom höjd för mig ) och det gick faktiskt super trots att hon låg på på slutet så jag själv fick bakslag i huvudet och blev kvar i handen grymt mycket, men det löste sig och Sanna ställde sig som en bromskloss om utifall att jag inte skulle få stopp på oss :) Är iaf anmäld till nästa hoppning den 5 April med Carisma denna gången också. Hoppas bara att jag inte får kortslutning då också om hon är lika pigg.
 
Bortse från mina stirriga ögon och fåniga leende ;) Bjuder på bilden ändå :)
 
 
For efter detta till Ström och våra egna pållar. Hämtade upp Ruffe på vägen för han ska sova i min säng inatt :) I ström hade Sanna sin premiärtur med Pyret och det gick super. Blev skritt och travarbete i skogen och jag och Pridde plutt for samma sväng med i endast skritt :) Det var lika tungt att gå idag i ljuset som det var igår i mörkret. Kan väl säga som så att jag nu i dagsläget är motionerad och klar, redo för soffa mao ;)
 
Ruffe är kung på stället :)
 
 
 
Sanna på Pyret
 
 
 
När killarna i Ström var klara så bar det av på Hippo igen :) Där hade Sanna sin hopplektion på Denver och det gick bara bra :) Eftersom Sanna rider lektion på fredagar så blev det mkt häst för henne i dag. Först Magic, sedan Pyret och sist men inte minst Denver. Vi klev ut genom dörren 08.30 i morse och klev in 19.00 i kväll. En låååång men helt underbar dag, full med häst och härliga vänner...
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress