Nedräkning
Till lördag och stugan :) Längtar någe grymt efter vedspisen, lugnet och att bara göra ingenting :) Kameran ska med såklart och vi kommer att åka tjejerna för sig med vovvarna i en bil och killarna får ta lite mer packning och fara i egen bil :) Ett stopp i Lycksele kommer det att bli med lite mat och shopping, jösses vad mysigt och jag längtar som en tok!!
 
Har haft en ute förmiddag hos en kollega och varit hos en annan på eftermiddagen för att göra lite inskolning av vikariebarn innan min ledighet nästa vecka. En toppendag som nu har avslutats med tvättstugan och sedan soffmys. Min förkylning är fortfarande riktigt ruskig och jag försöker att vila mig frisk :) Lyckas som dåligt men skam den som ger sig, eller hur ;)
 
Marre

Ska bli jätteroligt! Är supertaggad! :D

Svar: :)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress