Just nu kan jag äta en elefant!
Är konstant hungrig!! Chokladsugen till max (ägglossning) och färdig för ett mentalt sammanbrott :(  Usch känns inte roligt för fem öre....
 
Det positiva i allt är att jag har blivit så mycket bättre i magen sedan jag gick över till laktosfri mjölk :) Inget ont annat än när jag fuskar och tar vanlig mjölk. Det lilla minuset i det hela är att jag har blivit ännu känsligare på mjölkprodukter än förut, eller så känner jag det onda mer nu än förut, vet inte men det går bra så länge jag håller borta allt för mycket mjölk.
 
Har nu prövat flera olika sorter och tycker bäst om denna, minst söt och det gillas av mig. Har nu Norrmejeriets laktosfria men den är så söt att det känns som om jag har socker i kaffet när jag dricker en kopp och eftersom jag inte gillar sockersött så går den fetbort tyvärr :(
 
 
 
 
Hoppas att mitt sug efter att stoppa mat i munnen kommer att ge sig för annars blir jag mer galen än vad jag är. Vet inte varför jag känner så, men det är skitjobbigt och jag gillar det inte alls!!!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress