Jag & Rufus
Var ute på en joggingtur i kväll :) Tänkte att det får väl bära eller brista, jag provar och ser hur det går. Sagt och gjort så for vi glada i hågen iväg :) Började med uppvärmning så att han skulle få kissa av sig och sedan bar det iväg :) Först funderade han vad sjutton vi gjorde och låg både före och efter och drog än hit än dit. Men efter en stund fattade han galoppen något så när och vi fixade 3,5 km utan problem. Duktiga Rufus!! Och duktiga mig ;)
 
Kommer att ta med honom fler gånger. Dels för att han ska få göra av med lite energi som bara bubblar ur honom men även för den sociala biten, alltid nyttigt med nya rutiner och miljöer. Och jag är fullt övertygad om att han kommer att gilla det lika mycket som jag gör bara det har landat i hans lilla huvud och han förstår mer vad det går ut på :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress