Hm....bloggstrul
Är ngt fel på Blogg.se nu. Men men eftersom jag inte skriver ngt av vikt så gör det ju inte så mycket :) Sitter i köket med morgongröten och ett stort glas
citronvatten. Har just varit ute på min 
motionsrunda eftersom jag redan var 
uppe. Lekte Taxi Ahlenius för att få ha
tillgång till en bil i dag :) Så upp med 
tuppen och det ena ledde till det andra :)
 
Pga en olycka i går jobbet, föll och 
gjorde mig illa i mitt hö knä, så blev det
en kortis i dag.( OPS!! Mätade just sträckan på kartan och såg att min "kortis" faktisk var 2 km! Och jag som inte ens var trött!! )
Gud så lycklig jag blir!! Är så himla glad
över att det går så bra för mig :D
 
Har hittat ett nytt sätt att luffsa också,
antingen är det för att orken och styrkan 
kommer eller så har min teknik förbättras. Nu orkar/kan jag "vila" på steget när jag joggar, förut så bara slafsade jag ner fötterna för att inte stupa av trötthet. Men nu är jag rakare i hela kroppen, huvudet/blicken rakt fram och mellan det att fötterna tar i backen så känns det som om jag under en millisekund svävar i steget, lite svårt att förklara men skillnaden är enorm :) Men jag låter fortfarande som ett lokomotiv som flåsar fram, det har inte blivit ngn skillnad :)
 
Nu bär det snart av till Hippo eftersom det är lördag.Kommer även att passa på att se lite av dressyrtävlingen som är i helgen :) Efter det blir det Pridde Plutt i Ström som ska få besök av mormor matte och sedan blir det att bara slappa och ha det skönt innan Taxi Ahlenius ska göra en utryckning till Jörgens jobb :) En helt underbar dag mao, Me like!!
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress