Gillar känslan
Som jag har i kroppen när jag springer. Har pga smärta i knäet inte sprungit sedan förr förra lördagen. Men i dag var det äntligen dags för en liten sväng :) Sprang 3.5 km sträckan och kan bara berätta att det käntes hur bra som helst. Hade i stort sett samma känsla efter 3.5 km i dag som jag hade förr förra lördagens 2 km....Va, är det redan slut! 
 
Trodde att det skulle kännas betydligt tyngre och jobbigare eftersom jag har haft uppehåll på 9 dagar men det var nästan tvärt om i stället. Som om kroppen har hunnit smälta min tidigare löpning och omvandlat det under viloperioden till bättre flås :) Hur som gillas det av mig, tar bara tacksamt emot känslan och glädjer mig åt mina framgångar :)
 
Hoppas nu bara att mitt knä vill samma som jag så är vi på banan igen :) Njuter av att jogga och hoppas på många fler turer och det bästa av allt är att snart kan jag plocka bort halkskydden under skorna och då kommer det ju att bli ännu lättare att springa :) Längtar till sommaren och lite mindre kläder på kroppen under jogging turerna. Nu måste jag klä mig så mycket för att inte frysa bort så det kommer att bli skönt när jag kan skala bort några lager till :)
 
Är så glad över att det fortfarande känns bra och att mitt nya liv verkar fungera över förväntan :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress