Yes!!
Nu har jag äntligen gjort det. Har under många år funderat och velat ha men inte vågat :) Men med Maria & Anton som stöd bar det av för att övervinna rädslan och äntligen har jag piercat mig på överläppen. Känner mig supernöjd och det gjorde verkligen inte ont. Det mer sved och brände till lite och sedan var det klart :) Men i morgon ser jag väl ut som om jag gått en rond mot Mike Tyson, eller som om jag har gjort ankläppar som är så modernt nu ;) 
 
Som grädde på moset for sedan Jag och Maria ner på stan där Carola mötte upp, och väl där blev det ett besök på Allstar för lite gott i magen, en god dipp bricka och ett glas vitt till och det trevliga sällskapet gjorde min dag komplett :) Nu lite mella och sedan ska jag nanna kudden, så himla skönt med SEMESTER!!! :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress