Vilken dag :)
Bara mys, bara var, bara fylla energiförrådet :) Hälsat på hos Mor och Far där det serverades förutom trevligt sällskap även kaffe och jordgubbar, tackar jag för :)
 
For sedan vidare till stallet för att pussa mular och rasta Ruffe, men även för att med egna ögon få se hur fint Pyrets ben har blivit. Både jag och Sanna ångrar att vi inte tänkte på att ta före & efter bilder, inte för att det är roligt på ngt sätt med skador. Men i dag har jag svårt att fatta hur otroligt omfattande hans mugg har varit. Förstår ändå vetten när hon uttrycker sig med "att det är ett de värre fallen" som hon sett. Men nu går det bara från klarhet till klarhet och vi håller verkligen tummarna för att det ska gå vägen denna gång.
 
Väl hemma blev det bullbak efter middagen :) Alltid gott med bullar men lat som jag är så valde jag att göra längder. Mycket enklare och gör det inte så ont i mina axlar eftersom det blir mindre jobb med armarna. Bara vinst m ao :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress