Vilken dag!
Jobbet bara flöt på lokalen. Härligt väder och härliga människor, kan inte begära mer :) Brummade sedan ut på Hippo för att kolla lite ridning. Måste bara säga som så, att en viss person har gått från klarhet till klarhet :) Det som inte fanns på världskartan för 1 år sedan är en baggis i dag :) Är så glad för din skull!! Fick sedan kaffe hos Jörgen innan det bara av hem för en dusch och lite After sun på mina axlar och bröstkorgen :) Har kanske varit liiite för bra väder i dag. Men det tackar jag för och tar emot med öppna armar.
 
Morgondagen kommer att bestå av häst x 2. Först Hipporidningen (Har Sillen) och sedan en tur på Pyret eftersom matteSanna är upptagen på annat håll. Hoppas på en sol som värmer, sommaren är ljuvlig och nu njuter jag för fullt. En arbetsvecka kvar innan vi drar till fjälls för lite härlig fjäll luft och mygg på längden och tvären :) Har 7 veckors semester och jag kommer att njuta vareviga sekund, lita på det!
 
Har även bokat tid för en speciell sak som jag funderat på i många år :) Längtar och gruvar samtidigt men jag har stöd med mig så det kommer att gå bra, hoppas jag iaf :) Hur som så är det ca 1 vecka bort så när det väl är klart blir det en liten liten bild, om jag nu inte har ballat ur förstås ;)
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress