Ta tag i saken kanske
I måndags var jag till Vc för nu är jag redigt less på vad det nu är jag har i kroppen. Väl där blev jag tappad på typ 1 liter blod (käntes så iaf) men det värsta var en form av bakteriekoll i halsen och näsan. I halsen stack hon en typ  av tops långt ner och långt bak, var inte skönt kan jag upplysa. Men värst var provet som hon tog i näsan :/ En lång ståltops som hon böjde som en krok och stack sedan in den i näsan, och då var det inte ytters i näsborren inte! Käntes som hon var i hjärnan och grävde! Tårarana sprutade som en fontän och när hon väl var på rätt ställe räknade hon sakta till 15....käntes som 15 år kan jag bara upplysa, fy f-n säger jag bara, INTE SKÖNT!
 
Väntar nu på provsvar men hittentills har hon inte ringt så antingen hittar dom inget eller så är det dom hittar inget som går att behandla, var det inget alarmerande så skulle jag få ett brev med svar annars skulle hon ringa. Fick även göra ett Ekg för hjärtat lät lite "ansträngt" men även det var nog inom den rimliga kurvan kan jag tro eftersom jag har sluppit att få ett telefonsamtal :)
 
Hur som så var jag i kväll ute på en prommis bara för att få "känna" mig för lite. Inte snabbt för fem öre men musik i öronen och sommardofter i näsan var ändå härligt. Kommer nu att ta upp mina kvällsprommisar i sakta mak, bara för att långsamt starta upp kroppen igen. Har ju en önskan om att ta upp min jogging, men det får komma senare. Skynda långsamt är min ledstjärna, och den tror jag verkligen på :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress